fredag den 2. januar 2015

Juletræer i januar..

Ja jeg ved det er lidt sent, men jeg vil alligevel lige lave et lille juleindlæg. Først vil jeg dog starte med at sige at jeg håber I alle har haft en dejlig jul med dem i holder af og at I er kommet godt ind i det nye år.

Jeg har lavet nogle søde juletræer som jeg har haft stående fremme i december og som jeg satte på bordet juleaften. Jeg har fulgt en DIY som jeg har set her i blogland, men jeg kan desværre ikke huske hvor jeg har set dem.


Her er par af mine lækre julegaver. En By Lassen Kubus stager og en MUNK frame bakke. Saksen er fra HAY.




Der kommer også lige et par billeder af julebordet.

 Enkel og fin juleborddækning som i år var helt uden den røde farve.

Amalie klippede og skrev selv bordkort. Så fint blev det (hun skal først i skole til sommer, så mor er stolt) :-)

- Sofie -

Ingen kommentarer:

Send en kommentar


 photo blanklogofull.png