fredag den 21. november 2014

Kjole med vingeærmer og stenciltryk..

Det er ikke meget der ryger igennem symaskinen for tiden. Jeg har travlt på arbejde og mellem fritidsinteresser, madpakker, oprydning og rengøring er der altså ikke meget tid. Desværre er det kreatiden, der bliver skåret først væk.

Men jeg har da fået syet denne fine kjole med vingeærmer til A. Den er syet i lækker mørkeblå isoli, så den er lun og lækker her til vinteren. Jeg har forsøgt mig med stenciltryk. Det var faktisk meget sjovt. Både stencilskabelon og sølv stofmaling er fra Stof og Stil. Kjolens mønster er fra Burda 10/2013 og fås fra str. 110.


Desværre kunne jeg ikke her fredag eftermiddag lokke A til at prøve den. Der er ikke meget krudt tilbage i hende når vi når til fredag, så det er jo fair nok.

I dag skal byens juletræ tændes. Så om lidt går turen mod byens torv for at møde julemanden for første gang i år. Det skal nok blive hyggeligt :-)

Imorgen og søndag skal jeg endnu engang på weekend workshop hos søde Line (Marapytta) - og jeg glæder mig. To dage med søde piger og min symaskine, det bliver så skønt..

Rigtig god weekend til jer alle :-)

- Sofie -

Ingen kommentarer:

Send en kommentar


 photo blanklogofull.png