onsdag den 26. november 2014

Det fik jeg syet på syskolen..

Alle disse lækkerier fik jeg lavet på weekendens syworkshop. 

Camille kjolen var uden sammenligning den der tog længst tid at sy. Men det er også her jeg har lært en masse og jeg synes den er blevet super fin.. Alle indvendige sømme er skjult og det gør at den lægger sig ekstra højt på lækkerhedsskalaen.. :-)




Jeg fik også syet en quiltet vest til Amalie. Hun elsker den og vil helst ikke have den af.. Desværre er det svært at se quiltningen, men den er der :-) 
Vesten er syet i en koksgrå let uld med det fineste liberty som foer.




Til Frederikke fik jeg lavet en fin sweatshirt. Den har liberty på skulderne og har ligeledet fået dækket nakkesømmen med liberty. Det er en rigtig fin detalje..



Sofie kjolen.. Ja sådan ser min version af Lines Sofie kjole ud. Den er syet af en isoli med glimmer nitter fra Stof og Stil. Den har også fået skjult søm i nakken..



Sidst med ikke mindst fik jeg syet et par søde bukser med flæse skød. De er syet i en lækker mørkeblå babyfløjl og yngste arvingen ser så vidunderlig ud i dem :-)



 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar


 photo blanklogofull.png