søndag den 30. november 2014

Årets adventskrans...


De sidste mange år har jeg én dag om året taget fri fra arbejde for at tage på juleblomsterbindingskursus sammen med min mor og hendes veninde. Det er en dag jeg værdsætter højt, fordi det er så hyggeligt at være kreativ i et helt andet miljø end jeg plejer.

I år faldt det desværre sammen med sykurset med Line (som jeg har skrevet så meget om) så jeg valgte at melde afbud til blomsterne.

Derfor har jeg først fået lavet adventskrans i sidste øjeblik. Den er blevet ret fin. Enkel og meget nordisk.

Den er bundet af gran, buksbom og cypres på en halmkrans. Den er pyntet af med lysegrå diederich lys, lavgrene, træstjerner og en enkelt kæde med perler og stjerner..

- Sofie -


Ingen kommentarer:

Send en kommentar


 photo blanklogofull.png