tirsdag den 7. oktober 2014

Tid til reflektion..

Jeg har fri i dag og intet er planlagt!! Jeg sidder og tænker tilbage på den forgangne weekend som jeg jo tilbragte med Line og en masse dejlige og inspirerende sypiger.

Hvor var det fedt at kunne fordybe sig i sin hobby, men hvor kunne jeg godt have brugt lidt flere timer så jakken var blevet helt færdig. Det er den ikke endnu. Jeg mangler stadig at montere lommerne (hvis de skal på) og så knapperne som forhåbentlig kommer med posten inden længe.

Jeg har faktisk allerede tilmeldt mig Lines næste syworkshop i Odense til november. Og jeg glæder mig. Jeg er helt høj af de nye teknikker jeg har lært og hvor er det fedt at sy tøj der er lige så smukt indeni som udenpå.

Nu vil jeg læne mig tilbage med kaffe og strikketøj og bladre lidt i Sif Orellanas "Krudtugler og Kanelsnegle". Jeg synes det er så svært at finde inspiration til madpakkerne. Jeg har desværre ikke Sifs seneste bog "Kram i madkassen", der sikkert er spækket med lækkerier og gode ideer til madpakken.


- Sofie -


Ingen kommentarer:

Send en kommentar


 photo blanklogofull.png