tirsdag den 7. oktober 2014

Op og i gang..

Jeg har fået mig en personlig træner eller rettere et Polar Loop armbånd (skridttæller, smartband eller hvad det nu hedder).



Det skal registrere hvor meget (læs: hvor lidt) jeg i grunden får bevæget mig rundt på en dag. Jeg har stillesiddende arbejde, jeg blogger, jeg syr og jeg strikker.. Alt sammen med den dertil indrettede placeret godt i sædet.

Jeg er bange for at resultaterne i skridttælleren ikke bliver for kønne. Men det forsøger jeg så at gøre noget ved nu. Jeg håber at mit nye armbånd kan være med til at starte en lille konkurrence mod mig selv, så jeg kommer op af stolen og i gang..

Hvis jeg har siddet stille for længe, så får jeg en sms med en reminder om at nu skal jeg bevæge mig. Den kan også registrere hvordan jeg sover. Jeg er meget spændt på at se resultaterne af min søvnrytme, da manden min siger at jeg er noget urolig om natten.

Det bliver spændende at få armbåndet i brug og jeg lover at lave en update når jeg har brugt det et stykke tid :-) Sæt i gang!!





Ingen kommentarer:

Send en kommentar


 photo blanklogofull.png