fredag den 3. oktober 2014

Det der med at glæde sig..

Forventningens glæde er størst siger man... Jeg er egentlig ikke specielt god til at glæde mig. Det er for alvor blevet tydeligt for mig fordi jeg det sidste stykke tid har glædet mig som et lille barn glæder sig til juleaften. Jeg skal nemlig på sykursus hos Marapytta. Marapytta er bedre kendt som Line. Hun afholder sit første weekend kursus i Odense og hvor er det fedt!!

Jeg glæder mig til en hel weekend i kreativitetens tegn og hvor jeg forhåbentlig kan lære en masse nye og frække syteknikker når jeg skal sy en jakke til mig selv.

Nu er det store spørgsmål så om jeg skal vælge det ene eller andet stykke stof. Skal det være det klassiske Liberty stof eller skal det være det sjove og skæve myrestof? Jeg har ikke besluttet mig endnu og det gør jeg nok først i morgen når jeg ser hvad de andre på holdet disker op med af lækre stoffer.

Mine valgmuligheder:




Måske du glæder dig til at se det færdige resultat? :-)

- Sofie -

Ingen kommentarer:

Send en kommentar


 photo blanklogofull.png