torsdag den 30. oktober 2014

Den smukkeste morgen i hundrede år...

Jeg har været på konference ifm mit arbejde og vi skulle bo på Kongebrogården i Middelfart. Jeg må indrømme at jeg glædede mig til at skulle sove længe og nyde at jeg ikke skulle sørge for børnene bare denne ene morgen..

Men kl. 6 slog jeg øjnene op på trods af at jeg var kommet væsentlig senere i seng end normalt. TYPISK!! Men så var det jo oplagt at gå en morgentur i de smukke omgivelser. Jeg er så ærgerlig over at jeg ikke havde mit kamera med, så I må nøjes med en ret ringe mobilkvalitet.. Det er stadig tydeligt hvor smukt det i virkeligheden her..


 

 Foden af den gamle Lillebæltsbro

Badeanstalten




 




God humor  :-)


2 kommentarer:

  1. Halløjsa jeg synes du sagde at du ikke tog gode billeder til din blog. Det er da vist løgn. De er da hammer flotte.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja de her er blevet super gode (med iphone). Det er når jeg tager billede af det jeg syr, at jeg synes det er svært (indenfor og ofte om aftenen).

      Slet


 photo blanklogofull.png