tirsdag den 23. september 2014

Hjemmelavede smykker i fimoler og en lækker stage

 
 
Jeg har været i gang med at lavet smykker igen. Før jeg fik børn lavede jeg rigtig mange smykker og jeg var vild med det.. Jeg solgte en smule til venner og bekendte og da det marked til sidst var mere end mættet (de var så søde at købe dem) så stoppede det lige så stille og roligt. Jeg har savnet det og fik lyst til at prøve igen. Denne gang blev det til ørestikker og en ring lavet i cernit (fimoler). Tidligere har jeg mest lavet øreringe og halskæder.

De blev rigtig søde, men ikke præcis som jeg ønskede dem. Jeg måtte prøve af flere omgange og her er så sidste resultat. Grå cernit med kobbermaling.


Lysestagen er en bright light stage fra Wirth. Jeg er vild med dens enkelte udtryk og naturlige materialer træ og læder. Så bliver det bare ikke mere lækkert :-)

- Sofie -

Ingen kommentarer:

Send en kommentar


 photo blanklogofull.png